© Slllljga|Powered by LOFTER
(主推!侵删),bilibili追番,网易云听歌,大二(不定更),阴阳师光遇原神明日方舟,【关于为什么打了网易云音乐的标后还打bilibili的标是因为我是从bilibili先看到听到的,然后在网易云找的】/从2018.6.16起,这已经算是我的一个歌单和日常了(?)】
They Don't Know - Various Artists


Mmmm, watch me,嘿 看着我,
Hey, woo,嘿
woo,One, two, three...watch me,准备好了吗 看我的,
I walked over got this sunlight,我不辞辛劳为这暖阳而来,Ain't got time to listen to any shade, yeah,没时间再听任何负能量满满的语言,
The wind on my pony, top-down, alright,感受那微风自上而下 拂过我脚边,
Ain't got time to let them darken my flame, that's right,就别再让那些话语再将我斗志扑灭,
So light the fireworks,就让那烟火欣然绽放,
Sing like no one's hurt,抛开顾虑 放声歌唱,
Dance, it's us against the world,尽情舞动 与这世界的冷漠顽强对抗,
Oh, they don't know, they don't know, they don't know, they don't know about us,噢 他们并不懂 并不懂 并不懂这热情洋溢的我们,
They don't know, they don't know, they don't know about what we do,他们并不懂 并不懂 并不懂我们为何是这样,
Yeah it's true, I could have all this but I'm good if I got you,是的 我本能拥有一切 但只要拥有了你就足够就无恙,
They don't know, they don't know, they don't know, they don't know about...噢 他们并不懂 并不懂 并不懂这热情洋溢的我们 为何是这样,
Mmmm, listen, watch me,嗯 听这节拍  看着我,
You act so lonely, catch that feeling,就别再那么孤单 快跟着这感觉这节拍,
So hold onto it for as long as you can,尽你所能的 将自己释放开来,
We could run away, to only where we know
。。。。。。歌词太多,,,我懒了😂